Hae
Anni Vallius

Suosituimmat postaukseni 2017

Listaan tähän TOP 5 suosituimmat julkaisuni linkkien kera vuodelta 2017, mikä oli sinun suosikki postauksesi?

1.Fitnessmallin vatsamakkarat

”Rehellisesti sanottuna ensimmäinen reaktioni nähtyäni nämä kuvat oli “joo muuten kivat, mutta poistoon vaan, koska vatsamakkarat”. Olen kehopositiivisuuden puolestapuhuja, olen ylpeä vartalostani ja suurimman osan ajasta olen sinut itseni kanssa. Olen kuitenkin ihminen ja kamppailen täysin samojen asioiden kanssa, kuin muutkin. Minullakin on epävarmuuksia, jotka nostavat päätään aina toisinaan, mutten anna niiden hallita elämääni.”

FitnessmallinKuva: Janica Grönqvist

2.Normaalipainoinen = ylipainoinen?

 ”Viime perjantaina olin syömässä aamupalaa ja valmistautumassa lenkille. Selailin nettiä, kunnes törmäsin juttuun itsestäni Ilta-Sanomien sivuilla. IS oli tarttunut minun blogikirjoitukseeni Fitnessmallin vatsamakkarat. Tietysti otsikko oli hyvin provosoiva ja yli 500 Instagram kuvastani olivat valikoituneet juttuun juuri ne neljä kuvaa, jotka “paljastavat” hieman enemmän. Sitten siihen päälle, kun lukee VAIN otsikon ja katsoo kuvat, on netin anonyymit valmiina oksentamaan oman pahan olonsa kommenttiboksiin. Juuri tällaista käytöstä ja ihmisten mielikuvia siitä minkälaiseen muottiin jokaisen ihmisen pitäisi asettua, vastaan taistelen. Siinä vaiheessa, kun normaalipainoinen ihminen nähdään ylipainoisena ja ihmiset lähtevät joukolla lynkkaamaan, on jossain pahasti vikaa.”

NormaaliKuva: Marianne Sendenali

3.Seitsemän yleistä painonpudottajan kompastuskiveä ruokavaliossa

”Kurkkaa parhaimmat vinkit”

KompastusKuva: Janice Grönqvist

4.Eroon mässäilystä – 7 vinkkiä

”Kun herkkuhimo seuraavan kerran iskee ja tekisi mieli mässäillä, kannattaa kokeilla alle koottuja vinkkejä sen taltuttamiseen. Moni vinkeistä on myös sellaisia, joita toteuttamalla voit jo etukäteen ehkäistä tilannetta tapahtumasta.”

EroonKuva: Ava Training

5.Viiden liikkeen tehotreeni kahvakuulalla

”Kahvakuulaharjoittelu kehittää voimaa, kestävyyttä, tasapainoa, vartalon hallintaa ja koordinaatiota. Harjoittelu parantaa myös aerobista kuntoa pidemmillä työjaksoilla.

Tee kaikkia alla olevia liikkeitä 15-20 toistoa, yhteensä kolme tai neljä kierrosta. Voit tehdä liikkeet joko kiertoharjoitteluna peräkkäin tai yhden liikkeen kerrallaan.

Helppo ja tehokas hikitreeni koko kropalle!”

KahvakuulaKuva: Ava Training

Onko sinulla toivepostausta vuodelle 2018?

Seuraa myös:
Instagram @avatraining
Youtube: avatraining
Snapchat @annivall
Klikkaa Facebook sivuilleni tästä

Itsevarmuus – 7 vinkkiä lisätä itsevarmuutta

Tervettä itsevarmuutta olisi hyvä olla jokaisella, sillä itsensä kanssa viihtyvä ihminen on parasta seuraa muille ja itselleen. Itsevarmuus on kuitenkin onneksi asia, jota jokainen meistä voit opetella.

Itsevarmuus tai sen puute paistaa nopeasti läpi. Itsevarmuuden puuttuessa ihminen voi mennä kokonaan kuoreensa tai se voi tulla ilmi hyökkäävänä asenteena ja toisten alas polkemisena, jotta itse voisi paremmin. Terveellä itsevarmuudella varusteltu ihminen taas pystyy oman hyvinvointinsa ohella myös nostamaan sekä kannustamaan muita. Listasin alle kahdeksan vinkkiä joilla sinäkin voit lisätä omaa itsevarmuuttasi ja näin kohdata elämän, muut ihmiset sekä itsesi lempeämmin.

1. Kehu ja ota myös itse kehut vastaan
Älä vähättele itseäsi vaan osaa ottaa kehut vastaan ja kiitä. Muista myös kehua muita silloin, kun se on aiheellista, laitetaan hyvä kiertämään.

2. Hymyile
Hymy on mielestäni ihmisen kaunein asuste.

3. Pukeudu korostaen parhaita puoliasi
Pidä sellaisia vaatteita joissa tunnet olosi mukavaksi ja kauniiksi. Ole rohkea ja kokeile uusia tyylejä ja erilaisia värejä. Korosta parhaita puoliasi, uskalla olla näyttävä, äläkä peittele itseäsi.

Itsevarmuus
4. Ole oma itsesi
On olemassa vain yksi sinä, joten ole ylpeästi sellainen kuin olet.

5. Positiivinen asenne
Negatiivisuus lietsoo negatiivisuutta ja positiivisuus lisää positiivisuutta, pyri siis pitämään hyvä asenne itseäsi ja muita kohtaan. Kun elämää ei ota liian vakavasti, on kaikki paljon hauskempaa.

6. Kanna itsesi ylpeydellä
Ole ryhdikäs, pidä olemuksesi avoimena ja pilke silmäkulmassa.

7. Uskalla ottaa katsekontakti
Etenkin kun kommunikoit toisen ihmisen kanssa, uskalla katsoa keskustelun aikana toista suoraan silmiin.

ItsevarmuusKuvat: @akikuvaa

Lue myös:
5 vinkkiä parempaan itsetuntoon
Miten hyväksyä itsensä sellaisena kuin on?

Seuraa myös:
Instagram @avatraining
Youtube: avatraining
Snapchat @annivall
Klikkaa Facebook sivuilleni tästä